برگزاری مراسم روز پژوهش مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۳ کد : ۱۱۵۹ اخبار رویداد کتاب
تعداد بازدید:۲۴۲۲
مراسم روز پژوهش مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار شد.
برگزاری مراسم روز پژوهش مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی

مراسم روز پژوهش مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد وحیدی، رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، دکتر مهدی غضنفری، رئیس مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی، قائم مقام و معاونین، دانشجویان جدیدالورود مدرسۀ حکمرانی، دبیران پنل‌ها و نویسندگان مقالات برتر دومین همایش ملی حکمرانی اسلامی و جمعی از اندیشمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از ارائه گزارش توسط معاونین پژوهش و آموزش مدرسۀ حکمرانی، ریاست دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخته و به اهمیت پژوهش و حکمرانی اشاره داشتند. سردار وحیدی با اشاره به تفاوت موضوع حکمرانی و مدیریت، حکمرانی را موضوع مورد بحث کشور و در عرصۀ بین‌المللی تشریح کردند.

پس از آن از دبیران پنل‌های برتر «دومین همایش ملی حکمرانی اسلامی» و نویسندگان مقالات برتر با اهداء جوایزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از انتشارات مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، کتاب‌ها و محصولات منتشر شده و همچنین اولین شمارۀ فصلنامۀ تخصصی مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی (حکمرانی متعالی) با عنوان «مکتب سلیمانی» رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم دبیران و نمایندگان پنل‌های برگزیده همایش به ارائه کوتاهی از این پنل‌ها پرداخته و به نتایج آن‌ها اشاره کردند.

دکتر مهدی غضنفری، رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با جمع‌بندی موضوعات مطرح شده اظهار امیدواری کرد مسائل حکمرانی هر چه بیشتر مورد واکاوی قرار گیرد.

***

جلسه هم اندیشی پیرامون آزمایشگاه حمکرانی با حضور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و قائم مقام پژوهشگاه قوه قضاییه نیز از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در مدرسۀ حکمرانی بود.

همچنین موافقت اولیه با تأسیس «انجمن علمی مطالعات حکمرانی ایران» در هفته پژوهش از سوی کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم ابلاغ گردید.

گفتنی است روز جمعه نیز کرسی ترویجی عرضه و نقد کتاب «مبانی حکمرانی اسلامی» با حضور و ارائه نویسنده کتاب پروفسور مزلی مالک از مالزی و نقد حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه و دکتر مهدی غضنفری برگزار شد.

کلید واژه ها: روز پژوهش سردار وحیدی سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد وحیدی دکتر مهدی غضنفری رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی


نظر شما :