چهارمین دوره از دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت و مقدماتی زمستانه «مکتب حکمرانی متعالی» (حکمت)

دوره حکمرانی کشاورزی

تعداد بازدید:۴۴۸۸
دوره حکمرانی کشاورزی

چهارمین دوره از دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت و مقدماتی زمستانه «مکتب حکمرانی متعالی» (حکمت) در هفته آینده برگزار می‌گردد. مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عنوان این دوره، حکمرانی کشاورزی می‌باشد که طی پنج روز شنبه تا چهارشنبه، چهارم تا هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. حضور در این کلاس‌ها به منظور دریافت گواهی دوره ضروری است. لازم به ذکر است تنها برای کسانی گواهی صادر خواهد شد که در این دوره‌ها ثبت نام کرده باشند.

زمانبندی برگزاری دوره‌های دیگر نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

لینک ورود به کلاس‌های این دوره:
skyroom.online/ch/da-a/hclass

 

از متقاضیان محترم درخواست می‌گردد پس از پایان کلاس‌ها در فرایند ارزشیابی دوره شرکت نمایند. تکمیل این فرم برای ثبت‌نام کنندگان این دوره ضروری می‌باشد.

 

فرم ارزشیابی دوره حکمرانی کشاورزی


کلید واژه ها: دکتر صادق خلیلیان دوره‌های کوتاه‌مدت حکمرانی متعالی حکمت


نظر شما :

رستم فتحی ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱
سلام و خسته نباشید، ببخشید بنده در کلاسهای آقای دکتر خلیلیان شرکن کردم ولی قبلش در سایت ثبت نام نکرده‌ام برای دریافت گواهینامه دوره، چون من اطلاعیه کلاس‌ها رو از طریق پوستر آن در یک کانال خبری دیدم که در پوستر در مورد ثبت نام چیزی ننوشته بود، در صورت امکان خواهشمندم برای بنده نیز گواهی را صادر فرمایید. با تشکر و سپاس رستم فتحی، دانشجوی دکتری مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان. ایمیل Phd.rostamfathi@asnrukh.ac.ir Rostamfathi63@gmail.com
پاسخ مدیر سایت ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹

سلام و درود. لطفاً در این خصوص با شماره ۰۹۱۹۳۳۶۸۱۲۰ تماس بگیرید