مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می‌کند:

دوره تربیت حکمرانان جوان

ویژه کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر
۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۷ کد : ۱۲۳۰ اخبار اطلاعیه‌ها دوره‌های میان‌مدت
تعداد بازدید:۴۷۴۸
دوره تربیت حکمرانان جوان

در طی سالیان پُر فراز و نشیب اداره کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، عملکرد حکمرانی در کشور عزیزمان به جهت اقتضائات گوناگون و نیز اجتناب ناپذیر بودن برخی از شرایط با آزمون و خطا همراه گردیده که این امر بعضاً متضمن هزینه‌های هنگفت برای نظام بوده است.

امروزه و در شرایطی که تحولات فناوری در عصر حاضر با سرعتی چشمگیر روی می‌دهد و نیز نظر به موقعیت تاریخی کشورمان که ناشی از تقابلات خصمانه قدرتهای جهانی است، امر مهم حکمرانی، آنچنان پیچیده و بغرنج گردیده که بی‌تردید با اتکاء صرف بر رشته‌های تک ساحتی همچون علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت و... نمی‌توان چشم‌اندازی امید بخش به آینده حکمرانی متعالی و اثربخش در حل و فصل بحرانها و معضلات گوناگون داشت.

بر همین اساس و با درک اهمیت زائدالوصف این موضوع، مدرسه حکمرانی شهید بهشتی وابسته به دانشگاه عالی دفاع ملی با هدف ارتقاء بینش، دانش، نگرش و مهارت‌های حکمرانی کارگزاران ارشد کشور و همچنین پرورش حکمرانان متعهد و متخصص با تصویب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال ۱۳۹۷ راه اندازی گردیده است.

حال که در آغاز مسیر خطیر گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و به سبب شرایط گوناگون از جمله شرایط ساختاری و حاکمیتی کشور، ناگزیر، بتدریج از حضور نسلهای اول و دوم انقلاب در مصادر امور محروم خواهیم شد. همچنین انتقال مدیریت کلان کشور به جوانان متعهد و متخصص رویکردی مسجل قلمداد می‌گردد. بنابراین ضروریست تا از این طریق ان‌شاءالله زمینه هدایت ایمن و راهگشای کاروان انقلاب به سرمنزل مقصود فراهم شود.

در همین ارتباط، مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با احصاء تجارب موفق و ناموفق حکمرانان ادوار مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته و همچنین ارائه مدلهای مختلف حکمرانی این فرصت مغتنم را فراهم نموده که نسبت به بهبود دانش، بینش، منش و کنش حکمرانی در نسل حکمرانان جوان کشور اقدام سازنده صورت پذیرد.

این مدرسه با تشکیل گروه‌های پژوهشی برای حوزه‌های مختلف حکمرانی، ضمن بررسی چالش‌های هر حوزه، ارائه راهکارهای برون رفت از آن چالشها را هم در دستور کار خود قرار داده است.

حوزه‌های دوازده‌گانه حکمرانی که هم اینک در مدرسه فعال هستند به شرح زیر می‌باشد:

  1. حکمرانی اقتصادی (اقتصاد کلان)
  2. حکمرانی اجتماعی - فرهنگی
  3. حکمرانی زیربنایی - انرژی
  4. حکمرانی تولید (کالا و خدمات)
  5. حکمرانی سلامت و محیط زیست
  6. حکمرانی علم و آموزش
  7. حکمرانی سیاست داخلی
  8. حکمرانی سیاست خارجی
  9. حکمرانی دفاعی - امنیتی
  10. حکمرانی تقنینی
  11. حکمرانی قضایی
  12. مبانی نظری و ساختار حکمرانی

نظر به موارد بالا، مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با برنامه‌ریزی‌های مستمر و برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه‌های حکمرانی پیش گفته، سعی در پرورش و آماده‌سازی جوانان برای اخذ مسئولیت‌های حکمرانی دارد.


نکاتی در خصوص دوره:

  1. دوره مذکور ویژه کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر می‌باشد.
  2. ثبت‌نام کنندگان پس از فرآیند ارزیابی سوابق و انجام مصاحبه علمی پذیرفته خواهند شد.
  3. بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده دوره در مدت ۴۰ هفته (معادل دو ترم ۴ ماهه) از مهرماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
  4. دوره به صورت مجازی و با بهره گیری از اساتید مجرب برگزار خواهد شد.
  5. به کارورزان دوره، پس از گذراندن آن از سوی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی گواهینامه دوره اعطا می‌گردد و افراد حائز شرایط به دستگاه‌های کشوری جهت استفاده در جایگاه مدیریتی و حکمرانی معرفی خواهند شد.
  6. ثبت‌نام از روز شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
  7. هزینه ثبت‌نام در دوره ۱۵۰.۰۰۰ تومان می‌باشد و ثبت نام در صورتی نهایی خواهد شد که پرداخت صورت گیرد.
  8. بهتر است برای ثبت نام از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.


کلید واژه ها: دوره‌های میان‌مدت


نظر شما :

حمید ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۲۸
با سلام. دانشجوی کارشناسی ارشد پودمانی (داخلی) هستم. شرایط شرکت در دوره را دارم یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰

سلام خیر در دوره های بعدی در خدمت هستیم

حمیدرضا حاتمی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۲
عرض سلام و ادب خدمت شما... بنده در دوره ثبت نام کردم و هزینه را هم پرداخت کردم خواستم بپرسم ثبت نام انجام شده یا خیر؟ و اینکه کتاب مدیریتی که فرمودین برای منبع مصاحبه میشه لطف کنید و عنوان کتاب رو هم بفرمایید؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۷

سلام. بله انجام شده است.

لطفاً جهت اطلاع از منابع با آموزش تماس بگیرید.

علی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۶
با سلام. با توجه به دانشجو بودن ما،آیا روز و ساعات برگزاری دوره طی هفته مشخص است؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷

سلام. سعی خواهد شد در بعد از ظهرها انجام شود

 

 

رضا زمزمی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۰
سلام من ترم اخر کارشناسی هستم و پایان نامه رادهنوز ندادم و در حال تکمیل کردن ان هستم آیا میتوانم در دوره شرکت کنم و اگر خیر هزینه ثبت نامم برگشت میخورد یا خیر باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۸

سلام ان شاء الله دوره های بعدی

یوسف ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۸
با سلام، من تا ترم 3 مقطع ارشد، ادامه داده و در ترم 3 انصراف دادم و دوباره قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد دارم، ایا امکان ثبت نام دارم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۱

سلام در دوره های بعدی در خدمت هستیم

علی احمدی ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۴
سلام وقت بخیر دو موضوع هست لطفا راهنمایی کنید. اولا مصاحبه با چه موضوعاتی گرفته میشه و ملاک خاصی وجود داره برای پذیرش یا بنا به سلیغه ی مصاحبه گیرنده هست؟ دوم اینکه ای کاش فقط از افراد پذیرفته شده بعد از مصاحبه هزینه دوره گرفته میشد. پیشاپیش از وقتی که برای پاسخ میذارین سپاسگذارم
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳

سلام در دوره های بعدی در خدمت هستیم

محمد ملکی ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶
سلام من پرداحت را انجام دادم و رسید پرداخت موفق را هم دریافت کردم ولی کد رهگیری نداد. آیا ثبت نام انجام شده یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰

بله انجام شده است.

یوسف ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱
لطفا یک راه ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات در ارتباط با دوره، معرفی بفرمائید،
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۷

سلام. در این خصوص میتوانید با معاونت آموزش مدرسه تماس بگیرید.

داوطلب ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸
سلام، من دانشجوی ارشد بودم، ولی ترم ۳ انصراف دادم و دوباره در دوره کنکور ارشد شرکت کردم، و قصد ادامه تحصیل دارم، آیا امکان ثبت نام هست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴

سلام در دوره های بعدی در خدمت هستیم

علی ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰
سلام، برای شرکت در دوره و همچنین مصاحبه علمی آیا پیش‌نیاز خاصی لازم است؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۹

خیر پیش نیاز خاصی لازم نیست فقط یکی از کتاب های مدیریتی را مطالعه فرمایید با توجه به رزومه علی و سوابق تحصیلی مصاحبه انجام می شود

 

وحید نوریه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴
سلام با توجه به اینکه وب سایت فاقد ssl است، در صورت استفاده از مرورگر کروم برای ثبت نام، مخصوصا در گوشی های همراه ، پس از انتقال به درگاه واریز وجه و حین بازگشت به سایت، پیام خطایی دریافت میشود که سایت مقصد امن نیست، لذا واریز وجه کامل نمیشود. برای رفع مشکل پیشنهاد میشود گواهینامه ssl برای سایت دریافت شود و یا کاربران را برای استفاده از مرورگر کروم راهنمایی کنید و یا پیشنهاد کنید از مرورگر جایگزین مثل فایرفاکس استفاده کنند. درود
پاسخ مدیر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸

سلام. با سپاس از شما. موضوعی که میفرمایید کاملاً صحیح است و مدتی است در تلاش برای برطرف نمودن مشکل هستیم.

محمدمیثمی ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۶
سلام مصاحبه مجازی هست یا حضوری؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۷

سلام. مجازی

 

محمد ملکی ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۸
سلام. با توجه به اینکه شروع دوره همراه خواهد بود با شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها خواهشمند است در صورت امکان جزئیاتی از زمان و چگونگی برگزاری کلاسهای دوره ارائه کنید تا در صورت ثبت نام، تداخلی با کلاسهای دانشگاهی نداشته باشد.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۹

سلام. کلاس‌ها به صورت مجازی است و قطعاً تدابیری برای این موضوع اندیشیده خواهد شد.

محمدتقی مخیری ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۱
باسلام. بنده تا مهر از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوم و در کنکور ارشد هم شرکت کرده ام. آیا امکان حضور در این دوره رو دارم؟!
پاسخ مدیر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

سلام خیر متاسفانه امکان شرکت نیست

هادی ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰
با سلام و تشکر از طراحی این دوره آموزشی با توجه به اینکه فارغ التحصیلان یا دانشجویان مقاطع عالی تحصیلی عمدتا شاغل هستند یا در حال گذراندن دروس دانشگاه، لطفا طوری برنامه ریزی کنید تا کلاس ها با توجه به مجازی برگزار شدن دوره در ساعات مناسب و بعداز ظهر تشکیل گردد. با تشکر
آرش خسروی ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۲۴
با سلام و احترام لطفا بصورت شفاف اعلام فرمایید که کلاسهای دو ترم اشاره شده در طول دوره معادل چند واحد است که زمان هفتگی لازم برای متقاضیانی که قصد ثبت نام دارند مشخص باشد. سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۲

با سلام ۶ درس دو واحده در ترم اول و ۶ واحد در ترم دوم

 

مهدی پاک نیا ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰
سلام و درود. امروز مجددا ثبت نام کردم .نوشت که پرداخت انجام شد اما به جای برگشت به سایت پیغام خطا داد.میشه چک بفرمایید که ثبت نامم انجام شده یا باز هم نشده؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۳

سلام. خیر انجام نشده و اگر از حساب شما مبلغی کم شده باشد به حسابتان باز خواهد گشت. آن صفحه پیغام خطا نیست فقط دسترسی کارت را از شما میخواهد که باید بپذیرید.

مهدی پاک نیا ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۲
با سلام واریز وجه را انجام دادم و به صفحه بعد رفت ولی به سرعت پیام خطا داد.میخواستم بدونم ثبت نام انجام شده یا خیر؟
علیرضا ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰
سلام. آقا من ثبت نام اولیه را انجام دادم ولی نمیدانم تائید شده یا نه؟ ورود که میزنم میگه که خطا است ولی یکبار دیگر امدم ثبت نام کنم گفت که این کدملی ثبت است. چکار باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸

برای ثبت نام از طریق فرم زیر اقدام نمایید:

http://governanceschool.ir/fa/form/26

امیر ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۵۵
سلام . من ثبت نام کردم.کد رهگیریم گرفتم. ثبت نام تکمیل شده ایا؟ زمان دعوت به مصاحبه کی هست و از چه موضوعاتی پرسیده میشود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۵

سلام. بله تکمیل شده. انشاءالله اعلام خواهد شد.

یحیی ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۹
سلام و عرض ادب. بنده به تازگی از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده ام و در پذیرش استعداد درخشان مقطع ارشد یکی از دانشگاه ها پذیرفته شده ام. آیا امکان شرکت در این دوره برای بنده وجود دارد
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱

سلام. بله می‌توانید.

محرابی ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۹
سلام و درود. امروز مجددا ثبت نام کردم .نوشت که پرداخت انجام شد اما به جای برگشت به سایت پیغام خطا داد.میشه چک بفرمایید که ثبت نامم انجام شده یا باز هم نشده؟ لطفا مشکل مرتفع بشه ظاهرا عزیزان دیگر هم در این مورد مشکل دارند.
پاسخ مدیر سایت ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳

سلام. اون پیغام خطا نیست. بله انجام شده.

حیدری ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۷
با سلام جهت اینکه مشخص شود امکان شرکت در دوره را دارم یا خیر. چگ.نه می توانم از برنامه و زمانبندی کلاس ها مطلع شوم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۶

سلام. زمانبندی را مطابق با دو ترم دانشگاهی در نظر بگیرید. در زمان مصاحبه توضیحات تکمیلی داده میشود.

میلاد فرمانی ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۱
سلام. واریز وجه را انجام دادم و به صفحه بعد رفت ولی به سرعت پیام خطا داد.میخواستم بدونم ثبت نام انجام شد یا نه؟ و اینکه برای مصاحبه چطوری اطلاع رسانی می کنید؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸

با سلام

مبلغ به حساب شما برگشت داده می شود و مجدداً ثبت نام نمایید

 

حسینی ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۸
با سلام وقت ثبت نام دائما این خطا را می دهد چه کار کنم؟ 31/06/1362 لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید: مقدار فیلد "تاریخ تولد" معتبر نیست.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۱

با سلام

لطفاً تاریخ تولد خود را ۳۰/‏۶‬ درج نمایید

 

حسینی ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰
چندین بار ثبتنام کرده ام، ولی دائم پیام می دهد که تاریخ تولد صحیح نیست. چه کار باید بکنم؟
محمدرضا مرادی ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰
سلام بنده ثبت نام کردم پول رو پرداخت کردم قطع شد هیچ فرم و تاییدیه ای به عنوان ثبت نام به من نداد. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

سلام. ثبت نام شما انجام نشده است. پول به حساب شما برخواهد گشت.

محرابی ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۱
سلام و درود ببخشید میخواستم مطمئن بشم که ثبت نامم قطعا انجام شده؟چون لحظه آخر پس از انجام تراکنش پیغام خطا نشان داده شد و به صفحه سایت برنگشت.البته ۱۵۰ تومان از کارت بنده کسر شد.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

خیر. مجدداً انجام نشده است.

محمد مهدی خانوار ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۹
سلام علیکم من ثبت نام کردم و هزینه هم کسر شد ولی در انتها مشخص نشده که ثبت نام کامل شده یا نه . ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۱

سلام. خیر انجام نشده است. 

بهمن ابراهیمی ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲
سلام خدا قوت چند بار ثبت نام نمودم هزینه کم شد اما ثبت نام قطعی نشد. حال آیا ممکن است پیگیری فرمایید که وضعیت ثبت نام انجام شده ؟و آیا هزینه اضافی برگشت می خورد؟سپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۲

سلام. بله ثبت نام شما انجام شده است.

آرش ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۹
سلام، این هزینه فقط مربوط به ثبت نام هست؟هزینه دوره جدا دریافت می شود؟شفاف سازی شود
پاسخ مدیر سایت ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۲

سلام. هزینه دوره رایگان می‌باشد.

فریبرز پیرو ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹
سلام لطفا بفرمایید که بجز هزینه ثبت نام آیا هزینه دیگه ای نیز باید پرداخت بشه در طول ترم یا نه و اگر بله به چه مقدار. تا تکلیف مالی خود رو بدونیم
ناصر صبوری ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۶
منم مشکل دوستانو داشتم اما مرورگرمو عوض کردم مشکل حل شد و ثبت نام کردم در صورت صلاحدید به دوستان بفرمایید
محمد ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲
سلام وقت بخیر با مدرک لیسانس امکان ثبت نام وجود داره ؟؟ الان درحال اتمام خدمت سربازیم هستم .( تا شروع دوره خدمت تمام شده است) علاقه دارم در این دوره یا چنین دوره هایی شرکت کنم .
پاسخ مدیر سایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷

در این دوره امکان ندارد انشاالله در دوره های اتی

ساسان روشن ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵
سلام. عرض ادب. فرم را تکمیل و مبلغ را هم پرداخت کردم ولی بازگشت از صفحه ی پرداخت بانک به سایت ثبت نام انجام نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید که ثبت نام بنده انجام شده یا مجددا اقدام کنم. باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۱:۵۱

پرداخت شما انجام نشده است لذا مبلغ تا ۲۴ ساعت آینده به حسابتان برخواهد گشت.

زاهدی ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۸
سلام علیکم 2 مرتبه در روز متفاوت ثبت نام کردم ولی متاسفانه فرانید خرید تکمیل نمی شود و پول رفت و بر گشت می کند. گویا سایت مدتیست مشکل دارد لکن اصلاح نشده است. ثبت نام ما بالاخره نهایی شده است ؟
حميدرضا ملك خطائي ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۸
با سلام/ متاسفانه سایت پرداخت مشکل داشت و از حساب بنده دو بار مبلغ دوره را کسر کرد، لطفا پیگیری بفرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۴

سلام برگشت خورده مبلغ به حساب شما؟

طاهری ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۴
با سلام من دوره های قبلی حکمرانی را شرکت کردم و گواهی های مربوط را اقای حشمتی ارسال کرده بودند و همچنین در دوره جدید تربیت حکمرانان جوان هم ثبت نام کامل انجام داده ام ایا امکان معادلسازی دوره های قبلی وجود دارد
پاسخ مدیر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۴

سلام خیر امکان معادل سازی نسیت

 

فریبرز پیرو ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵
من ثبت نام کردم بار اول پول کم شد اما نوشت ثبت نام قطعی نشده بار دوم هم عملیات مالی رو رفتم و دوباره کم کرد الان تکلیف چیه
پاسخ مدیر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶

سلام مشکل بر طرف شد آیا مبلغ به حساب برگشته؟

 

علیرضا مسگری ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۹
سلام و وقت به خیر این دوره چند ساعت آموزشی در طول هر ترم دارد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶

سلام علیکم هر درسی دو واحد ۱۶ جلسه ای

ناصر صبوری ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰
با عرض سلام و ادب بنده دوبار اقدام به ثبت نام نمودم که یکبار پول به حسابم برگشت و ثبت نام صورت نگرفت بار دیگر پول را واریز نمودم اما ثبت نام قطعی نشد احتمالا" دوباره پول به حسابم برگردد لطفا" راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۲

سلام. ثبت نام شما انجام شده است و یکبار واریز شما موفق بوده است. اگر بیش از یکبار از حسابتان کم شده احتمالاً برخواهد گشت.

محسن 2600 ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱
سلام. من درسم تموم شده و دیگه دانشجو نیستم. ولی خیلی تمایل دارم که شرکت کنم. آیا میتونم ثبت نام کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴

با سلام بله می توانید در دوره شرکت فرمایید

محمد حاتمی ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۶
با سلام و درود ضمن آرزوی موفقیت برای اساتید و دانشجویان. پیشنهاد یک دوره ساختار حکمرانی را دارم. چرا که بدون یک ساختار حاکمیتی مطلوب و در تراز انقلاب، امکان بهره‌مندی از دانش‌آموختگان‌ دوره های مذکور در این ساختار معیوب و ناقص نخواهد بود.
محمد حاتمی ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۰
با سلام و درود بسیار خوب و عالی. آرزوی موفقیت برای دانش آموختگان و اساتید. به نظر یک دوره در خصوص ساختار حکمرانی لازم است. چرا که تمام این دانش آموختگان در یک ساختار حکمرانی معیوب و ناقص، همچنان ناکارآمد بوده و زمان صرف شده برای دوره ها، سبب بازماندن از انجام کارهای اداریش خواهد شد.
هومن مداحی ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵
سلام ثبت نام راتاآخرانجام دادم بعدازکسر شهریه تاییدیه ندادوازصفحه خارج شد لطفاً تایید ثبت نام و روند کلاسها راشرح نمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۹

سلام. ثبت نام شما انجام شده است.

شریف ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴
هزینه ثبت‌نام همان هزینه شرکت در دوره است؟ یا هزینه دوره جداگانه دریافت خواهد شد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۴

با سلام

این هزینه فقط مربوط به فرایند پذیرش و انتخاب دانشورزان می باشد.

محسن ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۲
بنده فرآیند ثبت نام را طی نموده و هزینه ثبت نام نیز از حسابم کسر گردید اما ظاهرا هنوز فرآیند ثبت نام تکمیل نشده است. چه باید کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۷

با سلام

درخواست ومشخصات کامل خود را به ایمیل مدرسه ارسال فرمایید.

ادریس ساعی ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵
سلام . متاسفانه سایت پرداخت مشکل داشته و از حساب من دو بار مبلغ دوره کسر شده لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مدیر سایت ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۲

با سلام

مشخصات شما به امورمالی داده شده است. پس از بررسی مبلغ مازاد به حساب شما عودت داده می شود. 

بهروز نوید ۰۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۵
با سلام برای ثبت نام واگاهی از دوره راهنمایی میخواستم 09147544002
پاسخ مدیر سایت ۰۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۴

سلام. به زودی جزئیات فراخوان منتشر خواهد شد.