اطلاعیه نتیجه آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (دعوت به مصاحبه علمی)

۰۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۴ کد : ۱۲۳۱ اطلاعیه‌ها دوره‌های بلندمدت
تعداد بازدید:۴۷۰۶
اطلاعیه نتیجه آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (دعوت به مصاحبه علمی)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به اطلاع داوطلبان شرکت در دوره دکتری تخصصی (Ph.D) مدرسه حکمرانی شهید بهشتی که در مرحلۀ آزمون کتبی شرکت نموده‌اند، می‌رساند؛

‌‌‌مرحله تصحیح برگه‌های آزمون کتبی به پایان رسیده و اسامی داوطلبانی که حد نصاب اولیه را اخذ نموده‌اند، برای دعوت جهت مصاحبه تعیین گردیده است و از داوطلبان قبول شده در مرحله نخست، برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است. لذا نکات مهمی که داوطلبان دعوت شده به مصاحبه باید به آن‌ها توجه نمایند به شرح زیر اعلام می‌گردد:

  1. اطلاع‌رسانی زمان دقیق حضور داوطلبان جهت انجام مصاحبه (بصورت تلفنی و پیامکی) انجام شده است.
  2. همراه داشتن مدارک زیر در هنگام حضور برای مصاحبه الزامی است:
  • ۳ قطعه عکس زمینه سفید
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه (از تمامی صفحات)
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)
  • ریز نمرات تأیید شده کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • تکمیل فرم ثبت اطلاعات فردی (فرم پیوست)
  • سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلب برابر مفاد فرم مربوطه
  1. داوطلبان پس از حضور در محل مصاحبه، مدارک خود را همراه با فرم ثبت اطلاعات فردی که قبلاً تکمیل نموده‌اند، به گروه بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی ارائه می‌نمایند.
  2. گروه بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی با دریافت سوابق داوطلب (طبق آیتم‌های فرم مربوطه) نسبت به بررسی و تعیین امتیاز آموزشی و پژوهشی داوطلب اقدام خواهند نمود.

تبصره: در صورتیکه مدارک تحصیلی داوطلب (دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد) مورد تأیید وزارت علوم نباشد، داوطلب از ادامه مصاحبه بازخواهد ماند.

  1. در صورت تأیید مدارک و سوابق از سوی گروه مربوطه، داوطلبان برای ادامه مراحل مصاحبه به حوزه مصاحبه‌های عمومی و تخصصی معرفی می‌شوند.
  2. مصاحبه عمومی داوطلبان شامل معارف اسلامی، روش تحقیق و زبان انگلیسی خواهد بود.
  3. مصاحبه اختصاصی داوطلبان با توجه به رشته انتخابی داوطلب توسط گروهی از استادان مربوطه انجام می شود.
  4. داوطلبان سوابق پژوهشی و آموزشی خود را برابر بندهای مندرج در فرم مربوطه، دسته‌بندی و ارائه نمایند و از آوردن مدارکی که فاقد نمره می‌باشد خودداری کنند.
  5. هرگونه تغییر در برنامه به صورت تلفنی به اطلاع داوطلب خواهد رسید.
  6. دعوت به مصاحبه به منزله قبولی در آزمون نبوده و مصاحبه تنها بخشی از فرآیند آزمون محسوب می‌شود. اسامی نهایی قبول‌شدگان پس از جمع‌بندی کلیه نمرات مراحل آزمون و پس از دریافت نظریه‌های سازمان‌های نظارتی از طریق سازمان معرفی‌کننده به داوطلب اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  7. مکان مصاحبه داوطلبان رشته حکمرانی، ساختمان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی واقع در نشانی: تهران / خیابان قائم مقام فراهانی / بین خیابان شهید مطهری و خیابان شهید بهشتی / نبش کوچه شهدا / پلاک ۱۸۲ می‌باشد.

‌‌‌‌

معاونت آموزش مدرسه حکمرانی شهید بهشتی

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دکتری آزمون دکتری تخصصی مصاحبه داوطلبان داوطلب کارشناسی کارشناسی کارشناسی کارشناسی کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد فرم فرم مربوطه سوابق


نظر شما :