فراخوان اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۶۵ اطلاعیه‌ها اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی
تعداد بازدید:۵۶۹۴
مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد در راستای تحقق حکمرانی متعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری «اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی» نماید.
فراخوان اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی

نظر به تجارب ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در امر حکمرانی و نیاز به ثبت، تحلیل و انتقال این یافته‌ها به نسل‌های بعدی بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی مدرسه‌ای با رسالت آموزش و تربیت حکمرانان فعلی و آتی انقلاب اسلامی و انجام پژوهش‌هایی در این خصوص تشکیل گردید. از اهداف مهم تشکیل چنین مدارسی بررسی سیاست‌های اجرایی قبل از پیاده‌سازی آن‌ها و نیز ارائه راه حل برای مشکلات جاری حکومت‌هاست. انجام این وظایف باعث می‌شود امر حکمرانی دارای یک مرکز آموزشی و پژوهشی قوی، معین، مرتبط و پشتیبان بوده که نتیجتاً حکمرانان می‌توانند با اطمینان بیشتری به مسئولیت‌های محوله عمل نمایند.

با لطف خداوند منان، همت و همکاری تیم‌های علمی، اجرایی، حامیان همایش و حضور ارزشمند نخبگان و اصحاب اندیشه در حوزه حکمرانی زمینه برگزاری «اولین همایش ملی حکمرانی» مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در آبان ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی فراهم گردید. امید است استقبال گسترده فعالان حوزه حکمرانی و نخبگان دانشگاهی علاوه بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن همایش موجبات انگیزه و برنامه‌ریزی برای برگزاری سالانه همایش را فراهم سازد.

لذا از تمامی صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه حکمرانی برای شرکت و تبادل نظر علمی در همایش دعوت می‌نماییم. پیشاپیش مراتب قدردانی و استقبال خود را از کارگزاران، اندیشمندان، همکاران محترم در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و اجرایی و همچنین حکمرانانی که ما را در برپایی این همایش یاری می‌رسانند اعلام می‌داریم.



ورود به سامانه اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی:

http://hokmrani.conference.sndu.ac.ir


نظر شما :