دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با رئیس مجلس شورای اسلامی

۰۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰ کد : ۲۶۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۶۷
دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با رئیس مجلس شورای اسلامی

در روز سه‌شنبه (۴ دی ۱۳۹۷) دیداری بین سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد وحیدی، رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و دکتر مهدی غضنفری، رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در این دیدار فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه، در حوزه حکمرانی را بیان نمود و در ادامه دکتر مهدی غضنفری، رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به ضرورت‌های وجودی این مدرسه و لزوم آشنایی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مطالب مربوط به حوزه حکمرانی و نحوه برگزاری دوره‌های این مدرسه اشاره کرد.

پس از آن دکتر علی لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود مدرسه حکمرانی، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مطالب مهمی که باید مورد توجه مدرسه حکمرانی شهید بهشتی قرار گیرد، بیان کرد.

لازم به ذکر است که مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به عنوان اولین مدرسه حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه (۸ شهریور ۱۳۹۷) مصادف با عید غدیر خم برای آموزش حکمرانی فعلی و آینده تأسیس و راه‌اندازی شده است.

کلید واژه ها: دکتر لاریجانی سردار وحیدی دکتر مهدی غضنفری رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی رئیس مجلس شورای اسلامی رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی


نظر شما :