سامانه آزمایشگاه حکمرانی

درخواست پیشنهادیه برای راه اندازی سامانه آزمایشگاه حکمرانی

آزمایشگاه حکمرانی
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۲۰۷ اخبار اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۲۵۰۹
در راستای راه اندازی آزمایشگاه حکمرانی، مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد نسبت به راه اندازی سامانه آزمایشگاه حکمرانی (حکمرانی اقتصادی) با الگویی از بازی دموکراسی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌ها، سازمانها و مراکزی که در حوزه بازی سازی رایانه‌ای و هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند دعوت به همکاری می شود.
درخواست پیشنهادیه برای راه اندازی سامانه آزمایشگاه حکمرانی

سامانه آزمایشگاه حکمرانی یک نرم افزار تعاملی است که به داده‌های کلان ملی دسترسی داشته و بر اساس روابط میان پدیده‌ها، حکمرانان را برای تصمیم گیری صحیح پشتیبانی می‌نماید.

تاکنون سامانه‌های متعددی در این زمینه در کشورهای مختلف تهیه و بکار گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به بازی دموکراسی اشاره کرد.

هدف از این درخواست پیشنهادیه ارائه شرح خدماتی برای یک سامانه در حوزه حکمرانی اقتصادی است. بدین معنا که سامانه مذکور باید تمام بازیگران حوزه اقتصادی کشور را به تصویر کشانده و ضمن نمایش بازارهای مختلف اقتصادی، روابط میان پدیده‌های اقتصادی از جمله بازارها و بازیگران را به وضوح به نمایش درآورد بگونه‌ای که بتوان در صورت تغییر در هر یک از پارامترها یا شاخص‌های اقتصادی کشور آثار و نتایج آن را در سایر پارامترها و شاخص‌ها، بازارها و بازیگران مشاهده کرد. بدیهی است چنین سامانه‌ای باید متکی بر داده‌های صحیح ملی در حوزه اقتصاد و روابط و معادلات پیچیده اقتصادی باشد و از دینامیک لازم برای اعمال اثر تأخیر زمانی برخوردار باشد. بعلاوه باید از رابط کاربری ساده و متناسبی برخوردار بوده و با استفاده از رنگ‌ها، آیکون‌ها و پویا نمایی، ویژگی لازم را برای آموزش و استفاده فراهم نماید.

در راستای راه اندازی آزمایشگاه حکمرانی، مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد نسبت به راه اندازی سامانه آزمایشگاه حکمرانی (حکمرانی اقتصادی) با الگویی از بازی دموکراسی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌ها، سازمانها و مراکزی که در حوزه بازی سازی رایانه‌ای و هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند درخواست می‌شود که پیشنهادیه و برآورد مالی خود را آماده نموده و پس از حضور در جلسه‌ای توجیهی که به صورت مجازی و حقیقی برگزار می‌گردد ارائه نمایند.

در صورت هر گونه پرسش با معاونت پشتیانی مدرسه حکمرانی تماس حاصل فرمائید.

 

لینک حضور در جلسه (مجازی):

skyroom.online/ch/da-a/hokmrani

 

تاریخ برگزاری جلسه: روز یکشنبه ۲۶/‏۰۲/‏۱۴۰۰‬، ساعت ۱۰:۰۰

محل برگزاری (حضوری): سالن غدیر مدرسه حکمرانی شهید بهشتی


کلید واژه ها: حکمرانی مدرسه حکمرانی آزمایشگاه حکمرانی اقتصادی سامانه حوزه بازیگران بازی


نظر شما :