اطلاعیه تغییر نشانی و اطلاعات تماس مدرسه

۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰ کد : ۸۸۴ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۳۵۲۰
اطلاعیه تغییر نشانی و اطلاعات تماس مدرسه

بااحترام به اطلاع کلیه دوستان و همراهان گرامی می‌رساند؛ پیرو جابجایی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، نشانی و اطلاعات تماس جدید به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
 

نشانی: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بین خیابان شهید مطهری و شهید بهشتی، نبش کوچه شهدا، پلاک ۱۸۲

تلفن: ۸۸۷۲۸۹۴۳ - ۰۲۱

نمابر: ۸۸۷۲۸۹۵۱-۰۲۱


نظر شما :

مالک کرمی ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰
با سلام امکان داره اسم مدرسه رو از حکمرانی بردارید. چون هم کوچیکش میکنه هم از چشم و اسم میندازه. میخوام بگم همین اسم مدرسه هنو نیومده سطح علمی و سیاسی این رشته و آورده پایین، رشته ی به این مهمی و مورد نیاز یک کشور که باید برای همیشه باشه و چون جدید اومده روش مانور بدین. اسمه ابهت نداره. بزرگ نیست،طبعا کم جذب می‌کنه. بجاش بذارید دانشکده یا دانشگاه خیلی بهتره . متشکرم.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۹

دلیل اینکه از اسم مدرسه در عنوان این مجموعه استفاده شده، این است که در این مکان قرارست، مکتب متعالی حکمرانی اسلامی، تدوین و ارائه شود، در حالی که دیگر دانشکده‌ها و مدارس موجود صاحب مکتب به شمار نمی‌روند.
دیگر تفاوتی که در مدرسه با دانشکده‌های دیگر وجود دارد این است که دانشکده‌ها عمدتاً مباحث نظری را به فراگیران خود ارائه می‌دهند و در اینکه دانش‌آموخته واقعاً مهارتی کسب کرده است یا نه دخالتی نمی‌کنند؛ در حالیکه این امر در مدرسه دارای اهمیت بسیاری است که فراگیران هم مبانی نظری و هم مهارت حکمرانی را را یاد بگیرند.
نکته آخر خود واژه School یعنی مدرسه می‌باشد که در لغت به معنی یک مکتب فکری بوده و حتی می‌تواند در مقیاسی بالاتر از دانشگاه قرار گیرد.

مالک کرمی ۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۲۶
با سلام مقالات پژوهشی در خصوص همایش ها ازجمله همایش ملی حکمرانی و به کجا باید ارسال کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

با سلام

مقالات مربوط به همایش حتماً باید در سامانه همایش بارگذاری شود.

‌‌‌‌http://ig2.conference.sndu.ac.ir/cnf/authors.note

با تشکر