مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام با همکاری مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می‌کند:

نشست تخصصی ۳۵: «ویژگی‌های حکمرانی اسلامی در کشورهای اسلامی»

۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰ کد : ۱۰۹۳ نشست‌ها
تعداد بازدید:۱۸۵۸
سی و پنجمین نشست تخصصی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، با همکاری مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام در روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۹ با عنوان «ویژگی‌های حکمرانی اسلامی در کشورهای اسلامی» به صورت حضوری و وبینار برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی ۳۵: «ویژگی‌های حکمرانی اسلامی در کشورهای اسلامی»

مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد، سی و پنجمین نشست تخصصی خود را با همکاری مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام در روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۹ و با عنوان «ویژگی‌های حکمرانی اسلامی در کشورهای اسلامی» به صورت حضوری و مجازی برگزار کند. از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد از طریق لینک داده شده در پایین صفحه، در این نشست حضور بهم رسانند.

سخنرانان:

  • دکتر قدیر نصری، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی تهران و رئیس پژوهشکدۀ مطالعات استراتژیک خاورمیانه (موضوع سخنرانی: دشواره‌های فکری / استراتژیک حکمرانی اسلامی در روزگار مدرن)
  • دکتر منصور میر احمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی (موضوع سخنرانی: جایگاه دانش سیاسی اسلامی در علوم حکمرانی)
  • دکتر سید حمزه صفوی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مدیرعامل مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام (بایسته‌های حکمرانی اسلامی در کشورهای اسلامی)

زمان برگزاری: دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۱۳ الی ۱۵

مکان برگزاری: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، انتهای خیابان کوهستان، کوچه گل آذین، بن بست اول، شماره یک، طبقه سوم، مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام

 

لینک ورود به وبینار:

www.skyroom.online/ch/governanceschool/igp


نکاتی در خصوص وبینار:

  • پس از ورود به لینک داده شده، به عنوان مهمان وارد نشست شده و نام و نام خانوادگی و همچنین نام مؤسسه یا سازمانی که عضو آن هستید را وارد نمایید. مثال: (حسین محمدی، دانشگاه تهران) یا (دکتر احسان علوی، سازمان مدیریت صنعتی) و…. بدیهی است این امر به صدور گواهی حضور در نشست نیز کمک خواهد کرد.
  • در صورتی که در حین سخنرانی‌ها و یا در انتهای جلسه پرسشی داشته و یا قصد شرکت در بحث را دارید، بر روی علامت دست کلیک کرده و منتظر بمانید تا مجوز فعال کردن میکروفون توسط اپراتور به شما داده شود.
  • در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در ورود به نشست، دریافت صدا و تصویر، اتصال میکروفون و… با شماره‌های ۰۹۱۹۳۳۶۸۱۲۰ و یا ۰۹۱۲۰۰۴۷۸۴۳ تماس حاصل فرمایید.


کلید واژه ها: دکتر قدیر نصری حکمرانی اسلامی دکتر منصور میر احمدی دکتر سید حمزه صفوی


نظر شما :