نشست تخصصی ۳۸: «حکمرانى جهانى جنسیت: چالش‌ها و راهبردها»

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۰ کد : ۱۱۰۳ نشست‌ها
تعداد بازدید:۲۰۹۱
سی و هشتمین نشست تخصصی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، در روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با عنوان «حکمرانى جهانى جنسیت: چالش‌ها و راهبردها» به صورت وبینار پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی ۳۸: «حکمرانى جهانى جنسیت: چالش‌ها و راهبردها»

مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد، سی و هشتمین نشست تخصصی خود را در روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ و با عنوان «حکمرانی جهانی جنسیت: چالش‌ها و راهبردها» به صورت مجازی برگزار کند. از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد از طریق لینک داده شده در پایین صفحه، در این جلسۀ پرسش و پاسخ حضور بهم رسانند.

 

سخنران:

  • دکتر معصومه ابتکار (معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور)

 

لینک ورود:

www.skyroom.online/ch/da-a/hokmrani

 

زمان برگزاری: شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۰ الی ۱۲



نکاتی در خصوص وبینار:

  • پس از ورود به لینک داده شده، به عنوان مهمان وارد نشست شده و نام و نام خانوادگی و همچنین نام مؤسسه یا سازمانی که عضو آن هستید را وارد نمائید. مثال: (حسین محمدی، دانشگاه تهران) یا (دکتر احسان علوی، سازمان مدیریت صنعتی) و…. قطعاً این امر به صدور گواهی حضور در نشست نیز کمک خواهد کرد.
  • در صورتی که در حین سخنرانی‌ها و یا در انتهای جلسه پرسشی داشته و یا قصد شرکت در بحث را دارید، بر روی علامت دست کلیک کرده و منتظر بمانید تا مجوز فعال کردن میکروفون توسط اپراتور به شما داده شود.
  • در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در ورود به نشست، دریافت صدا و تصویر، اتصال میکروفون و… با شماره‌های ۰۹۱۹۳۳۶۸۱۲۰ و یا ۰۹۱۲۰۰۴۷۸۴۳ تماس حاصل فرمائید.

کلید واژه ها: دکتر معصومه ابتکار کارگروه زن و خانواده حکمرانی زن و خانواده زن و خانواده حکمرانى جهانى جنسیت


نظر شما :