برگزاری اولین دوره ارتقاء مهارت‌های حکمرانی، ویژه مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت کشور

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰ کد : ۱۳۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۶۴
برگزاری اولین دوره ارتقاء مهارت‌های حکمرانی، ویژه مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت کشور

معاون آموزش مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در شروع دوره حکمرانی ویژه مدیران کل دفاتر امور زنان با تشکر از وزیر محترم کشور به علت اهتمام ویژه به آموزش های حکمرانی عنوان کرد: حکمرانی متعالی به مثابه حیات یک جامعه اسلامی است که در فرآیند آن، تعامل مشترک و دائمی میان کارگزاران و مردم وجود داشته و حاکمان ملزم به ارائه گزارش به مردم و شفافیت در عملکرد هستند. همچنین در این نوع حکمرانی به همه حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و سیاسی می‌بایست توجه دقیق صورت گیرد. با این تعریف، خانواده یکی از مسائل مهم و پیچیده‌ای است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق بوده تا تحکیم و تعالی آن تقویت و انسجام را به دنبال داشته باشد.

دکتر قائمی گفت در این راستا حوزه زن و خانواده مدرسه حکمرانی شهید بهشتی اقدام به برگزاری اولین دوره ارتقاء مهارت‌های حکمرانی، ویژه مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت کشور نموده و با دعوت بیش از ۴۰ نفر از بانوان مدیران کل خواهر دفاتر وزارت کشور طی یک دوره ۳ روزه به انجام رسید.

به کفته معاون آموزش مدرسه حکمرانی شهید بهشتی هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی و ارتقاء مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در راستای انجام وظایف و مأموریت‌های مجموعه است، ضمناً برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار این دوره قرار گرفت.

قابل ذکر است مراسم اختتامیه این دوره با حضور وزیر محترم کشور و جمعی از خانواده‌های محترم شهدا برگزار شد.

 

کلید واژه ها: وزارت کشور وزیر کشور دکتر احمد وحیدی


نظر شما :