برگزاری «دوره آموزشی حکمرانی» مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ویژه مدیران استان کرمان

۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۱ کد : ۱۴۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۰

به گفته معاون آموزش مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی- «دوره آموزشی حکمرانی» با حضور دکتر محمد ناظمی مشاور عالی مدرسه، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران ستادی و اجرایی و فرمانداران استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

دکتر قائمی عنوان کرد براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت کشور و استانداری کرمان دوره حکمرانی برای فرمانداران، بخشداران و مدیران ارشد استان کرمان برگزار گردید. در ابتدای نشست معاون محترم توسعه و منابع استانداری کرمان آقای دکتر بیگ زاده از اهمیت بسیار بالای آموزش حکمرانی مطلوب برای مدیران و فرمانداران سخن گفت. ایشان در ادامه، آموزش برای رده های مدیریتی را امری واجب و ضروری دانست و برای ارتقاء عملکرد آنان نقش برجسته دارد.

در ادامه آقای دکتر ناظمی اردکانی به بیان شاخص های حکمرانی اسلامی پرداخت و حکمرانی را به عنوان یکی از کلیدی ترین مفاهیم در حوزه اداره امور دانست. دکتر موحدی صفت، دکتر آقایی، دکتر جزینی و دکتر لطفی از اساتید ابن دوره بودند که در ادامه کارگاه های آموزشی را برگزار کردند. دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در این نشست تاسیس مدرسه عالی حکمرانی را که با تدبیر مقام معظم رهبری تاسیس شده امری مبارک دانست و به موضوع انتقال تجربیات بین نسلی اشاره داشت و خواستار برگزاری دوره های انتقال تجربه توسط مدیران ارشد نظام به جوانانی شد که ظرفیت و انگیزه خدمت در بدنه ی اجرایی کشور را دارند.


نظر شما :