شهادت اوج خدمت کردن به مردم است

پیام تسلیت رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۱۴۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۹
به گزارش روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دکتر حسن بختیاری رئیس مدرسه در پیامی شهادت آیت الله رئیسی را، محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، والد مکرم و همسر فاضل ایشان و نیز ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش  روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دکتر حسن بختیاری رئیس مدرسه در پیامی شهادت آیت الله رئیسی را، محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، والده مکرمه و همسر فاضل ایشان و نیز ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت گفت.

 ایشان همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت زنده‌‌یاد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقاء الله پیوستند و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تبریک و تعزیت گفته و از خداوند متعال علو درجات، رحمت و آرامش و حشر با اولیاء الله را برای آنان طلب کرده و برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند منان خواستار شد.

در پیام دکتر بختیاری آمده است، آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری صادق، دلسوز، پرتلاش، ولایت‌مدار، با اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی و خالصانه، همواره برای حل مشکلات مردم، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند که به مزد خود که شهادت در راه خدمت کردن به مردم بود رسیدند.

کلید واژه ها: الله آیت الله آیت شهادت ملت بختیاری خداوند


نظر شما :