اولین دانش آموخته دکتری حکمرانی در کشور از رساله دکتری خود دفاع کرد

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۶ کد : ۱۴۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۰
به گزارش روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی، جلسه دفاع از رساله دکتری یکی از دانشجویان دوره اول حکمرانی، روز یکشنبه دهم تیر ماه در حضور اساتید راهنما، مشاور و داور برگزار گردید .
اولین دانش آموخته دکتری حکمرانی در کشور از رساله  دکتری خود دفاع کرد

به گزارش روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی، جلسه دفاع از رساله دکتری یکی از دانشجویان دوره اول حکمرانی، روز یکشنبه دهم تیر ماه در حضور اساتید راهنما، مشاور و داور برگزار گردید .

در ابتدای جلسه دکتر بختیاری رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ضمن عرض خوش آمدگویی به اساتید محترم حاضر در جلسه، از حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه، دانشجوی دوره دکتری محمد باقر عالی از یافته های خود در پژوهشی تحت عنوان «ارائه الگوی حکمرانی معادن کوچک در جمهوری اسلامی ایران» در حضور اساتید محترم داور دفاع کرد.

بعد از بحث و بررسی نتایج این پژوهش، اساتید راهنما و داور نمره عالی را به دانشجو اعطا کردند.

دکتر غضنفری استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران که زحمت راهنمایی این پژوهش را بر عهده داشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشجو و اساتید مشاور و داور، این رویداد مهم را به جامعه علمی کشور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که نهادهای مرتبط با این پژوهش بتوانند از نتایج این تحقیق استفاده لازم را بعمل آورند.

دکتر پور عزت که مسئولیت مشاور این رساله را برعهده داشت ضمن تشکر از رئیس مدرسه بابت زحمات زیادی که در حوزه گفتمان سازی، ترویج و توسعه دانش حکمرانی داشتند درخواست کردند که دانش آموختگان مدرسه عالی حکمرانی به عنوان اعضای هیات علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران به کارگیری شوند.

دکتر پورصادق استاد مشاور این رساله نیز در ادامه بعد از تقدیر و تشکر درخواست کرد نتایج این تحقیق ملی در کنفرانسی تخصصی در اختیار ذینفعان این حوزه قرار گیرد .

قابل ذکر است آقایان دکتر سرقینی، دکتر محمدی، دکتر سمیعی نژاد و دکتر خسروپناه داوری این رساله را بر عهده داشتند .

رئیس مدرسه عالی حکمرانی ضمن تشکر مجدد از دانشجو و اساتید محترم رساله، اظهار امیدواری کرد که نتایج و اجرای این رساله ها موجب ارتقاء نظام حکمرانی در کشور گردد.

در پایان جلسه استاد محترم راهنما خطابه دانش آموختگی آقای محمد باقر عالی را به عنوان اولین دانش آموخته رشته حکمرانی قرائت نمود.

کلید واژه ها: حکمرانی مدرسه عالی حکمرانی عالی مدرسه عالی رساله


نظر شما :