برگزاری شورای تولید محتوای حکمرانی در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر لک زایی: نظریه ولایت فقیه می خواهد در مقابل نظم هرمی، شبکه ای و بازاری یک نظم نوینی را ارائه دهد.

تعداد بازدید:۱۹۲
به گزارش روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی، شانزدهمین جلسه شورای تولید محتوای مدرسه در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه با حضور اعضاء برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر لک زایی: نظریه ولایت فقیه می خواهد در مقابل نظم هرمی، شبکه ای و بازاری یک نظم نوینی را ارائه دهد.

 به گزارش روابط عمومی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی، شانزدهمین جلسه شورای تولید محتوای مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در تاریخ 1403/5/21 با حضور اعضاء برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حسن بختیاری رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و همچنین شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای جلسه در جهت سیاست‌گذاری و راهبری محتوایی مدرسه عالی حکمرانی توضیحاتی را در خصوص فرآیند جذب دانشجویان جدید مدرسه و نحوه تهیه سرفصل‌های مرتبط و راهبری محتوایی مدرسه ارائه و بر ضرورت توجه بیش از پیش به اولویت‌های آموزشی و پژوهشی مدرسه توسط مراکز مرتبط برای پاسخگویی به مأموریت ها و برگزاری هر چه بهتر ترم جدید تحصیلی تأکید کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ذوعلم با ارائه طرح دوره تربیت پژوهشگر حکمرانی اسلامی به تشریح ابعاد مختلف این طرح و ضرورت استفاده از تجربیات موجود در سایر سازمان ها و نهادها پرداخت.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی با تشریح نظریه ولایت فقیه و ملاحظات نحوه تدریس این درس، ضمن تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های کارآمد در امر تدریس، بر رویکرد انتقال مفاهیمی مانند نظم مبتنی بر نظریه ولایت فقیه و عناوین مشابه اشاره داشت.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه، با ورود به عنوان‌های درسی و سرفصل‌ها بر ضرورت تکمیل مباحث و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های لازم در جلسه بعدی تأکید کردند.

کلید واژه ها: مدرسه عالی مدرسه عالی حکمرانی حکمرانی طرح


نظر شما :