مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می‌کند:

نشست تخصصی ۳۲: «بایسته‌های نقش زنان در حکمرانی اسلامی»

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۳:۰۰ کد : ۱۰۸۱ سلسله‌نشست‌های تابستان ۱۳۹۹
تعداد بازدید:۲۹۴۱
سی و دومین نشست تخصصی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، در روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ با عنوان «بایسته‌های نقش زنان در حکمرانی اسلامی» به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی ۳۲: «بایسته‌های نقش زنان در حکمرانی اسلامی»

مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد، سی و دومین نشست تخصصی خود را در راستای «نشست‌های تابستانه ۱۳۹۹» در روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ و با عنوان «بایسته‌های نقش زنان در حکمرانی اسلامی» به صورت مجازی برگزار کند. از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد از طریق لینک داده شده در پایین صفحه، در این نشست حضور بهم رسانند.

سخنرانان:

  • دکتر فهیمه فرهمند (مدیر کل سابق امور زنان و خانواده وزارت کشور، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)
  • دکتر مینو اصلانی (مسئول سابق سازمان بسیج زنان، مسئول کارگروه زن و خانواده مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی)
  • دکتر عاطفه خادمی (پژوهشگر)

زمان برگزاری: سه‌شنبه ۱ ۱ شهریور ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ الی ۱۷

 

لینک ورود:

www.skyroom.online/ch/governanceschool/zanan


نکاتی در خصوص وبینار:

  • پس از ورود به لینک داده شده، به عنوان مهمان وارد نشست شده و نام و نام خانوادگی و همچنین نام مؤسسه یا سازمانی که عضو آن هستید را وارد نمایید. مثال: (حسین محمدی، دانشگاه تهران) یا (دکتر احسان علوی، سازمان مدیریت صنعتی) و…. بدیهی است این امر به صدور گواهی حضور در نشست نیز کمک خواهد کرد.
  • در صورتی که در حین سخنرانی‌ها و یا در انتهای جلسه پرسشی داشته و یا قصد شرکت در بحث را دارید، بر روی علامت دست کلیک کرده و منتظر بمانید تا مجوز فعال کردن میکروفون توسط اپراتور به شما داده شود.
  • در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در ورود به نشست، دریافت صدا و تصویر، اتصال میکروفون و… با شماره‌های ۰۹۱۹۳۳۶۸۱۲۰ و یا ۰۹۱۲۰۰۴۷۸۴۳ تماس حاصل فرمایید.

کلید واژه ها: زن و خانواده دکتر مینو اصلانی کارگروه زن و خانواده


نظر شما :