مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می‌کند:

نشست تخصصی ۳۳: «مرکز فراقوه‌ای زنان؛ بایدها و نبایدها»

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۰۸۹ سلسله‌نشست‌های تابستان ۱۳۹۹
تعداد بازدید:۲۲۲۳
سی و سومین نشست تخصصی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی، در روز چهارشنبه ۲ مهر ماه ۱۳۹۹ با عنوان «مرکز فراقوه‌ای زنان؛ بایدها و نبایدها» به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی ۳۳: «مرکز فراقوه‌ای زنان؛ بایدها و نبایدها»

مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد، سی و سومین نشست تخصصی خود را در روز چهارشنبه ۲ مهر ماه ۱۳۹۹ و با عنوان «مرکز فراقوه‌ای زنان؛ بایدها و نبایدها» به صورت مجازی برگزار کند. از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد از طریق لینک داده شده در پایین صفحه، در این نشست حضور بهم رسانند.

سخنرانان:

  • دکتر معصومه حاج حسینی (معاون امور زنان معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه و رئیس سابق دانشکدۀ حضرت زینب (س))
  • دکتر عاطفه خادمی (محقق و پژوهشگر)

زمان برگزاری: چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ الی ۱۷

لینک ورود:

www.skyroom.online/ch/governanceschool/hamandishi2


نکاتی در خصوص وبینار:

  • پس از ورود به لینک داده شده، به عنوان مهمان وارد نشست شده و نام و نام خانوادگی و همچنین نام مؤسسه یا سازمانی که عضو آن هستید را وارد نمائید. مثال: (حسین محمدی، دانشگاه تهران) یا (دکتر احسان علوی، سازمان مدیریت صنعتی) و…. بدیهی است این امر به صدور گواهی حضور در نشست نیز کمک خواهد کرد.
  • در صورتی که در حین سخنرانی‌ها و یا در انتهای جلسه پرسشی داشته و یا قصد شرکت در بحث را دارید، بر روی علامت دست کلیک کرده و منتظر بمانید تا مجوز فعال کردن میکروفون توسط اپراتور به شما داده شود.
  • در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در ورود به نشست، دریافت صدا و تصویر، اتصال میکروفون و… با شماره‌های ۰۹۱۹۳۳۶۸۱۲۰ و یا ۰۹۱۲۰۰۴۷۸۴۳ تماس حاصل فرمائید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مرکز فراقوه‌ای زنان کارگروه زن و خانواده زن و خانواده حکمرانی زن و خانواده


نظر شما :